Ekonomi

Vakıf Katılım dijital müşteri tabanını 5 kat artırdı

Bankadan yapılan açıklamaya göre, müşterilerine hızlı ve erişilebilir bankacılık hizmetleri sunma vizyonu doğrultusunda dijital dönüşüm yatırımlarına devam eden Vakıf İştirak, yıl sonuna kadar yapay zeka ve robotik kullanım oranını artırmayı hedefliyor. yıl. Vakıf Katılım Genel Müdürü Mehmet Ali Akben, rekabetin dijitale taşınmasıyla müşteri deneyiminin çok daha kritik bir önem kazandığını söyledi.


MÜŞTERİ OLMA SÜRESİ 4 DAKİKAYA İNDİ

Akben, geçtiğimiz yıl uzaktan müşteri kazanımında yaptıkları iyileştirmeler sonucunda müşteri olma süresini 4 dakikaya indirdiklerini belirtti. Yıl içinde tüzel kişilere yönelik uzaktan müşteri kazanım sürecini başlatan ilk finans kuruluşu olduklarını hatırlatan Akben, taşınabilir bankacılık başta olmak üzere dijital kanallarda tasarladıkları her süreci ve sundukları her hizmeti müşterilerinin ihtiyaçları doğrultusunda ele aldıklarını kaydetti. en iyi deneyimi yaşama arzu ve tercihlerini dile getirerek, dijital bankacılığa odaklandıklarını ekledi. Verdikleri önemi anlattı.
 

Mehmet Ali Akben, 2023 yılının dijital kanallarını güçlendirdikleri ve müşterilerinin dijitalleşme oranını artırdıkları bir yıl olduğunu belirterek, “Bu yıl hizmet kapsamımızı genişleterek dijital kanallarla daha geniş kitleleri bankamızla buluşturmak istiyoruz. araç.”

 

İŞLEMLERİN %94’Ü DİJİTAL KANALLARDAN YAPILIYOR

Mehmet Ali Akben, 2023 yılının dijital kanallarını güçlendirdikleri ve müşterilerinin dijitalleşme oranlarını artırdıkları bir yıl olduğunu belirterek, 2024 hedeflerine ilişkin şunları kaydetti: “2024 yılında ‘dijital olgunluk’ seviyemizi daha da artıracağız. Dijitalleşme hedeflerimizi daha üst seviyelere taşımak ve gelişen şirketleri geliştirmek için belirledik.” “Müşterilerimizin beklentilerine teknolojiyle uyumlu bir biçimde, en etkin ve hızlı şekilde cevap vermeye devam edeceğiz. Amacımız, dijital kanallar dışında başta finansman ürünleri olmak üzere tüm süreçlerimizin sorunsuzca yürütülmesini sağlamaktır. Bugün geldiğimiz noktada süreçlerin yaklaşık yüzde 94’ü dijital kanallar üzerinden yürütülüyor.”

haberahirli.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu
escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
adalar escort
arnavutköy escort
ataşehir escort
avcılar escort
bağcılar escort
bahçelievler escort
bakırköy escort
başakşehir escort
bayrampaşa escort
beşiktaş escort
beykoz escort
beylikdüzü escort
beyoğlu escort
büyükçekmece escort
çatalca escort
çekmeköy escort
esenler escort
esenyurt escort
eyüp escort
fatih escort
gaziosmanpaşa escort
güngören escort
kadıköy escort
kağıthane escort
kartal escort
küçükçekmece escort
maltepe escort
pendik escort
sancaktepe escort
sarıyer escort
şile escort
silivri escort
şişli escort
sultanbeyli escort
sultangazi escort
tuzla escort
ümraniye escort
üsküdar escort
zeytinburnu escort
istanbul escort